Translate

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Paulina Wilk "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii"

Gorąco polecam pozycję "Lalki w ogniu. Opowieści z Indii" Pauliny Wilk.

Książka napisana pięknym językiem pozwalającym w wyobraźni przenieść się do tego egzotycznego miejsca. "Trzyma" pod wrażeniem kilka tygodni po przeczytaniu. Autorka wspaniale dobrała aspekty życia w Indiach, które pozwalają przenieść się czytelnikowi o tysiące kilometrów.
Ale ostrzegam. Ja po przeczytaniu "Lalek" nie chcę tam pojechać. Myślę, że zobaczenie wszystkiego, o czym czytałam może mi odebrać spokój na resztę życia.
Mówi się, że Idie albo się pokocha, albo znienawidzi. Ja już wiem, że ta strona świata nie jest dla mnie.

Jeszcze raz gorąco polecam i zapewniam, że nikt nie poczuje się rozczarowany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz